PÄRLAN! + mästerkock once again

Idag har jag köpt en pärla! En Ford Mondeo-97, massa plats och drar lite för att vara en såpass stor bil. I love it!
så nu har jag egen bil, blev ju dock inte en volvo så jag  är inte riktigt en svensson. Villa, vovve, ford, jaja, det blir bra!

Har städat i garaget idag, ska fixa bild imorgon. Hade ju bara slängt dit en massa skit. Men nu är de "rent" så rent det kan bli med 3 kaniner och x antal oinbudna möss :P Imorrn får jag förhoppningsvis hem en hel rundbal hö som jag tänkt få plats med där inne, DET blir nice! Räcker förhoppningsvis hela vintern 

Lagade skitgod mat till mig och min sambo ikväll (ja just det, jag har fått en sambo!)
Min supersexiga sambo! Vi har ioförsig bara ett öppet förhållande, men det är bra, då får man variera sig lite. Ska strax och hälsa på min älskare, men sssschh, säg inget till min sambo! ;) 

Enchiladas var det iallafall, första försöket och supergott! Dock med recept för en gångs skull, amatörvarning!
Men nu ska jag mata djur, duscha, och åka på hemlig utflykt som sagt, hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback