Roligaste EVER!

Fy fan vad jag och min sambo har suttit och skrattat nu, pensionärsjävlar måste vara roligaste programmet någonsin!



Har sett på några program av "Lite sällskap" idag också, så jävla sköna människor!
Dessutom har jag hunnit sola och baka bröd, lite stolt! Brödet blev dessutom jättegott. Hur fan lyckas ja? Jag måste vara the fucking best på allt! 

Nu väntar jag på att få hem en rundbal med hö, spännande att se om den får plats i mitt stackars garage! Ska fixa bild på garage och kaninernas place senare när jag fått in balen :)  Ska dessutom fixa bättre bild på bilen någon dag.
EDIT: Var bankrån på Swedbank här i Vansbro idag också. Och måste det inte vara häftigaste bankrånaren någonsin, som CYKLAR från brottsplatsen? Nej, men lite läsk är det, hade ju lika gärna kunnat vara macken... Men ändå, cyklar iväg! Iskallt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback