Snabb helg.

Ja, helgen har gått jävligt snabbt. Var tar tiden vägen? Jaja, jag börjar jobba om en dryg timme, nästa vecka är jag ledig rätt mycket, skönt! Tror jag jobbar bara 2-3 dagar. Missförstå mig rätt, jag älskar mitt jobb och VILL tjäna pengar, helst hade jag fan jobbat varje dag. Men kroppen orkar inte. Jag har för ont. Speciellt nu när de är så kallt, stel och ont i varje jävla kroppsdel. Jag orkar inte göra annat än jobba, såå trött och slut hela tiden.
så det ska bli skönt att vara ledig lite, så jag får ta igen mig lite, och hinna ikapp med allt här hemma :)
Sedan är de klubbmästerskap på söndag, roooligt! Eskil, Unok, Tara och Anna följer med, måste kolla igenom dem någon dag. Anna behöver jag plocka vita hår på iallafall... Hon fick avdrag för det sist. Sedan ska hon ställas nästa helg också, om hon får hyfsad poäng någon av dagarna stambokförs hon på det. Jag är för lat för att plocka vita hår :P 


Har kommit på att jag har jävligt musikaliska släktingar också! 

Mina två tremännigsbarn och några gamla skolkamrater, skitbra!
http://www.myspace.com/headingbackhome

Och sedan min tremänning och hans band
http://www.myspace.com/enforcerswe

Skräll att alla är värmlänningar? Höhö. Synd dock att jag och mina syskon inte fick några musikaliska ådror. Det första bandet är trots allt från mammas sida, och det andra från pappas. Men nä, det är väl som vi säger, vi Moens är tondöva! (Adam är min tremänning från farmors sida).

Men lite stolt blir man dock. Mina fina släktingar! Lika spinkiga allihopa också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback