Sovdags

Nu är jag mätt, hyfsat iallafall. Ska äta banan med choklad först innan jag hoppar i säng, den står inne i ugnen nu och är strax klar. Kaninerna är matade och vattnade, idag fick de morot :) Tanterna fick både morot och äpple. Lite bortskämda kaniner! Har kommit på att de får morot/äpple/knäckebröd i stort sett varje dag :)
Har installerat Microsoft Office på datorn nu också, har haft en skiva som jag lånat från Sara i typ ett halvår, men har orkat installera de först nu. Har haft någon testversion innan bara, och den har gått ut, man fick bara använda den 25 ggr.
Men nu jävlar! Fick massa idéer under höstmötet igår, bland annat hur man kan hjälpa nya medlemmar att känna sig tillrätta. 

Men nu ska jag käka min banan och hoppa i säng! Ska hänga upp en tvätt med handdukar också så jag inte glömmer bort de, min tvätt brukar bli tvättad 4-5 ggr innan jag orkar hänga upp den :P Rent iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback