Sovdags!

Nu har jag sett klart på greys och sen betalat räkningar, skönt att ha det klart direkt!
Nu ska jag ta ett litet snabbt ryck i vardagsrummet igen, sen ska jag sova! Imorrn SKA jag ta mig upp tidigt, det är bara så! Ska ta upp EN TILL väckarklocka så jag har tre, och placera ut dem lite här och där i sovrummet, haha. Plus att jag beställt telefonväckning till halv nio-nio tiden. Så nu jävlar!!!
Idag hade jag tänkt gå upp nio. Blev väckt av att "mr x" ringde tio, men gick jag upp? Nej då, jag sa att jag gick upp men sen slocknade jag så fort jag lagt på, och sov ända till ett. Ett! Jag hatar att vara så trött. Jävla vinter.

Imorrn har jag och alex iallafall tänkt att dra ut med hundarna på förmiddan, eftersom båda jobbar eftermiddag. Sedan hade jag tänkt hinna storhandla någon gång... Måste ta mig upp tidigt ju! 
Jaja, bäst att sätta igång. Lite plockande, sen sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback