Torsdag

Var i helvete var veckan tagit vägen? Fredag imorgon redan, jisses...

Jaja, idag är en jobbdag, så jag ska strax laga lunch och äta och sen slänga mig i duschen, börjar jobba om drygt 2 timmar. Ska se om jag orkar slänga ur sommardäcken ut bilen så jag får med mig cykeln hem från jobbet ikväll. Den har stått i ena hallen i två veckor, jag "råkade" få skjuts och efter det så har jag haft bil :P Jaja, kan vara bra att få hem cykelskrället.

Imorgon är jag ledig igen, och då ska dagen ägnas åt kaninbursstädning och sedan kommer nog storebrorsan och hans bästa kompis Sofia på besök (ja, det är hans kompis, hon gifte sig med en annan kille i aug :) ) och sedan är det sagt att jag ska vara chaffis till Borlänge på kvällen. Vi får väl se då :) Nu blir det mat iallafall, blir en specialare, köttfärssås med bacon och kantareller i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback