Womenpower!

Yea, lagom självförtroendekick jag fick igår! Kom in en kille runt 25 på macken som behövde hjälp att byta en billampa. Varken jag eller I är några proffs på bilar, vafan, jag har bara haft körkort en månad, men jag tänkte att vafan, så svårt kan det inte va? Jag har bytt en lampa på min bil förut, och det var efter en massa assistans från S.
Men jag gick ut och kikade, och killen kommenterade "Fan vad pinsamt om du klarar av det här, du är ju tjej!" Hehe, det sporrade mig bara ännu mer, genus/feminist tönt som jag är.
Och jag KLARADE DET! Jag bytte rätt lampa, fick allt att sitta fast, och den lyste! Och det var på en fucking peugot också, jag har aldrig petat på en sån bil förut ens, och jag tittade inte ens i instruktionsboken. Fan vad bra jag är!
Mohahahhaha.

Jag har jobbat kväll ikväll också, och nu är jag ledig i två hela dagar, sedan jobbar jag bara på tors kväll och är ledig resten av veckan sen. SKÖNT! 

Fick hem en skön kofta idag också, den är grön, grön är inte riktigt min färg. Men jag gillar den! Har ropat in massvis med grejer å tradera som kommer inom de närmaste dagarna, jippie yay! Jag gillar paket :) Skitsamma att det är begagnade grejer, man sliter ut dem själv efter 1-2 tvättar ändå, så jag bryr mig inte :) 
Imorrn ska det städas :)
Och ja, jag ser lagom trött och sliten ut. Har jobbat 7/8 dagar, men nu är jag ledig! Min rygg och mina höfter sjunger hallelujakörer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback