Eld!

Jag eldar som en tok, kallt ute idag! Måste ringa och beställa hem mer ved någon dag också, men det som jag har räcker några dagar till iallafall, de får duga!
Nu ska jag röja och packa upp lite grejer, måste hitta min klosax innan utställningen på lördag! Eller ja, helst vill jag hitta den idag så jag kan klippa klor idag, så jag slipper göra det i Tierp, brukar lätt bli stressigt på morgonen där... Första gången jag kör dit utan någon som vet vägen exakt!
Egio, Anna, Elsa och Tara följer med iallafall, sedan ska tre honor från Jakarandas kaniner följa med hem, som ska bo i kärringboxen.
Hoppas Ivan från Gotland är där med transportlådor, jag vill ha nya! 

Jag gjorde ren en hyrbil igår också, för första gången! Förut har jag ju inte "fått", då har jag bara kunnat dammsuga, och någon annan kört in dem i verkstadshallen. Men nu kunde jag köra in i tvätthallen själv, i verkstaden själv, woho!
Sedan skulle en bil ut senare på kvällen, så den körde jag in så den inte skulle vara iskall, och sedan backade jag ut den åt kunden sen, hihi. Än så länge är det ju skitkul! Jaja, man tröttnar nog på att köra bil snart, bäst att njuta så länge det varar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback