Fy fan

Åh, så dunderförkyld jag är! Plus att jag har superont i höger fotled... Men men, måste jobba ikväll ändå, eftersom jag ska till Tierp imorgon. Kan ju inte sjukskriva mig ena dagen och åka på långtur nästa... Speciellt inte eftersom det är F jag ska åka med :P
Och till Tierp ska jag även om jag är dödssjuk, så det är bara att bita ihop!
Nu har jag käkat en frukost bestående av alvedon och omega-3kapslar, ska hälla i mig en treo och sedan ge mig ut och göra iordning transportburar inför imorrn. Inte så avancerat egentligen, behöver bara städa min stora låda, för det är fyra fack där, hoppas att Ivan från Gotland är där och säljer burar, men ska ha med tre atlasburar för säkerthetsskull, så jag får med mig Johannas kaniner hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback