GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTT

Jag har ett halvt körkort! Klarade skrivningen idag, utan att ha läst på nåt alls i stort sett! Har gjort "prov" på körskolan ibland, men det var säkert en månad sen sist. Sedan läste jag lite i bilen på väg till Falun imorse. BÄST kallas det! Sedan gjorde jag provet på typ 15-20 min, och var ute först av alla, hann till och med gå igenom frågorna en gång och ändrade några svar, men sen blev jag less och trodde allt skulle gå åt helvete och rättade provet istället, och GODKÄND! 

Woooop woooop! Bara körning kvar nu! Ikväll blir det finmat och fint sällskap, och så ska jag dricka någon cider för att fira mitt halva körkort.


YEEEEEEEEEEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback