Löpfuck

Nu har jag sett att Winnie löper, underbart och drygt på samma gång! Trodde hon skulle börja i slutet av september så jag har gått och väntat på det, men drygt för att, ja, det är jävligt drygt med en löptik! Menmen, nu har hon börjat iallafall, då är de över om ett tag. Skönt! Då dröjer det drygt 8 månader till nästa gång :) 

Jaja, helgen har varit hyfsat trevlig trots jobb. i fredags hade jag besök och skulle se på film, men vi blev så trötta at vi sov istället. Igår fick jag skjuts med en arbetskamrat till järna och satt där och stre med trevligt folk tills 2 på natten innan vi gick "hem", Winnie var omtyckt och blev bortskämd med både korv, körsbärstomater och ballerinakex. 

Men det känns att jag jobbat mycket nu på senare tid. Kroppen är helt slut! Men nu så jobbar jag imorrn kväll och tis förmiddag, sedan är jag ledig onsdag. Då borde jag dock övningsköra som en tok för det är inte långt kvar till uppkörningen. Skrivningen är på fredag, så jag borde läsa på inför den också. Den tror jag dock inte ska vara några problem. 

Nej, nu är jag dödstrött, och ska krypa i säng. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback