no2

Impulsgrej, jag som sagt att jag inte ska ha några impulstatueringar, jag sa tänka efter minst ett halvår innan! Jaja, man lever bara en gång.
Det var Camilla som frågade igår om jag skulle med när hon skulle tatuera sig, och då kunde ju jag passa på att göra något litet.
Först ville jag inte göra något, men sedan började idén gro...
Jaja, kom på att jag skulle göra mitt stjärntecken iallafall, som även är mammas stjärntecken. Osäker på placeringen, men vi kom på att de kunde sitta nere på vaden. Perfekt "Lina -ställe", lätt att dölja, lätt att visa om man vill! 

Dålig webcambild, men jag har håriga ben, och det är massa färg och blod på benet ännu. Bättre bild kommer!

Tror jag fått urinvägsinfekton btw. Haft ont i nedre delen a magen hela dan, pissar ofta, svider när jag pissar, och jag pissar blod. Härligt, exakt vad jag behövde! Så imorrn ska jag ringa vårdcentralen, hoppas jag kan få medicin utan att behöva dra dit, för de hinner jag inte imorrn, och jag vill inte behöva gå med den här skiten hela helgen. Var inte kul att jobba idag kan jag lova, och då proppade jag i mig värktabletter. 


Jag har börjat äta bättre också, eller mer ofta. Igår åt jag frukost, lunch, middag, och samma idag. Igår var det smörgås till frukost, tomatröra med pasta till lunch och fläskkotlett med pommes till kvällsmat (se ovan).
Idag var de dock inte lika nyttigt. Chokladpannkakor från billys till frukost (var tvungen att testa :P ) chickennuggets och pommes till lunch och tomatröra (matlåda) till middag.
Imorrn vet jag inte vad de blir, vet inte om jag hinner äta. Suck suck... 

Nej nu ska jag se till att sova. Ska vara på körskolan åtta i morgon bitti, ska försöka ta mig upp sex så jag hinner med en cykeltur med Winnie innan jag drar, och sedan ska jag ringa vårdcentralen, försöka fixa hundvakt, osv osv...Skulle ha fixas höleverans, bur- och kaninleverans från mockfjärd, röjt i huset, röjt i bodarna, börjat renovera, tvätta kläder, packa upp rena kläder osv osv... När ska man få tiden till allt? Bara att pussla! Längtar tills jag fått de där jävla körkortet, då ta jag mig iväg lättare överallt, och framförallt SJÄLV! Imorrn är det en vecka till skrivningen, har inte tränat något alls än, höhö. Men skrivningen är lätt som en plätt om man har läsarskalle som jag, så jag ska väl sätta mig på datorn på körskolan nån dag. De blir nog bra!


Nej, sova sa vi. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback