Onsdag


Fram och baksida på min nya kalender. Jag är en riktig nörd, jag vet. Tur det är min kalender ;)
325kr inklusive frakt, inte så farligt tycker jag! Man får almanackan precis som man vill ha den, så det är lätt värt det. Jag beställde största storleken nu, man kunde välja på flera olika. förra året beställde jag från http://tryckdig.se , var nöjd där med, men ville förändra mig lite iår. Där man man designa lite mer på vissa sätt, och mindre på vissa. Ungefär samma pris, kanske några tior billigare på tryckdig. 

Nästa helg får jag kanske hem två inneburar och den viltgrå dvärgvädurshanen Lupus. Frågade en uppfödarkollega igår om hon hade några inneburar liggandes, men det hade hon inte, men nu hade väl denna uppfödare fått nys om det ;) 600 för två inneburar, den största i stort sett ny. Skadar aldrig att ha flera burar! Inneburar är bra, de kan man fälla ihop och ha liggandes som reserver. Jag behöver egentligen bara en till bur, till Lupus, men bra att ha en extra. Har funderat på om jag ska ha en kull på Barbie, eller om jag hittar något impulsköp i Tierp ;) 

Sedan har jag erbjudit en annan uppfödarkollega att ha sina honor på lösdrift hos mig i vinter. Ha i stort sett bestämt mig för att göra om hela boden jag gjorde boxen i till en stor "box" :P Skulle vara roligt att ha fler honor där, mer stimulans och aktivering, bra för fertiliteten i vår. 

Saknar kaninbebisar. Och saknar min conch i örat! Måste fixa till en ny snart.
Nu har jag tagit ut alla intimpiercingar också, har bara naveln och tungan kvar. Känns tomt och naket. Vet inte varför jag tog ur dem egentligen, trivdes som fan med dem, men hade lust för en förändring bara. Nackdelen är dock att de intimare delarna ser skitstora ut nu när det inte är en massa skrot i vägen, haha!
Jaja, man vänjer sig heter det väl!

Nej, nu ska jag sova så jag hinner få något gjort imorgon med. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback