Sämst

Ja, jag är fan sämst på att uppdatera. Men vad gör jag då? Ingenting. Jobbar, borde fixa med huset men orkar inte riktigt. Träffar folk och dricker kaffe. Men idag har jag tänkt mig ett ryck och rensa typ överallt, men nu ska jag snart slänga mig i duschen innan Renate som kommer hit innan vi ska på personalmöte. Camilla och Filip åkte nyss härifrån, jag bjöd Camilla på mat. Tomatröra, supergott! Snabbt och lättlagat.
Beställde nyss en almanacka från http://www.personligalmanacka.se , en bild på mig och Oskar på framsidan och en av de svarta ungarna på baksidan. tänkte ta den från 1 nov först men tog så att den börjar 1 jan, jag har ju min som räcker året ut så. 325kronor inkl. frakt, helt okej. 

Igår fixade jag en box åt honorna också ute i ena boden, men funderar på att bygga en grind för trappen och göra box i hela boden, skulle va riktigt kul!
Jaja, det blev hyfsat. Och de kissar och bajsar i lådorna, yey! Förutom någr abajspluttar bredvid, men de är det bara att sopa bort, de är ju helt torra. Funderar på ifall de finns fler uppfödare som vill ha honor på vinterförvaring. Det är ett jättebra sätt. Honorna får bra kondition och blir mer fertila, för att inte tala om att de sparar tid åt en själv. 

Imorrn ska jag med Camilla när hon ska tatuera sig. Hon tycker att jag ska göra något litet också. Hmm! Tål att tänkas på.

Kommentarer
Emmy Ohlsson säger:

Hej Hej

Du tar inte emot en hane?



Mvh Emmy

2010-10-06 | 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback