Wermland

Igår blev det en tur till Värmland för att överraska mamsen med att jag fått körkort, lånade en kollegas bil, kidnappade Karro och drog iväg. Lite roligt, jag ringde och väckte henne.

Jag: Ska du med en sväng till Värmland?
Karro: Till Värmland? Vad ska du dit och göra?
Jag: Njaa, tänkte dra dit och överraska morsan eftersom jag fått körkort idag.
Karro: VAAA?

När vi åkte upp längst grusvägen i Törp så åkte jag och tutade längs hela vägen, vände och parkerade, tutade lite mer, sedan stod vi och varvade bilen lite precis utanför huset. Och spelade ACDC på högsta volym.
Haha, mamma trodde jag var en försäljare. Ofta en försäljare beter sig så? :P 
Hon blev glad iallafall, det var huvudsaken. Och gud så gött de känns! Nu kan jag trixa med huset all min lediga tid, istället för att krångla och träna på inför körkorten. Gud så skönt att ha skiten ur världen!
Nu kan jag köra till Tierp på lördag, woop woop!

Åkte förbi Johanna när vi kom till Hagfors på vägen hem. Joline var inte lika blyg som förra gången jag träffade henne kan jag lova. Mysunge!
Nu kan vi ses mer ofta också, inte så lätt att svänga förbi och hälsa på när man har skjuts av någon. 

Nej, nu ska jag ut och hämta ved!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback