Älgskavsgryta!

Ikväll ska jag göra älgskavsgryts till mig och Sara, sen ska vi dricka vin och så blir det nog en sväng på Selins. Men det blir nog lugnt, jag ska jobba imorrn och orkar inte vara bakis. Men god mat ska det bli! Funderar på en cykeltur med Winnie först bara..
Igår kväll när jag slutat jobbet så hämtade jag Winnie hos hundvakten nere på byn, och hade cykeln med, så vi provade att cykla! Gick jättebra, cyklade med koppel genom byn men när vi kom bort till gamla Libra släppte jag lös henne, så hon fick springa lös över bron och hem. Skitkul! 

Nej, nu ska jag sätta fart, ska röja lite i vardagsrummet också. Har ju gjort "klart" köket och hallen, men en massa skit som jag inte orkat gjort klart tryckte jag in i vardagsrummet... Tempo Lina, tempo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback