ÄNTLIGEN!

Äntligen är min älskling Winnie hemma igen! Det var en sak när vi var i Arboga, då var man ju inte hemma så då kändes det inte lika konstigt. Men igår kväll och i morse när hon inte var här, då var det tomt kan jag lova! Ingen hundrackare som följer en i hälarna, väldigt konstigt!
Men hon var en uppskattad gäst iallafall! Annelies son undrade om jag inte skulle ta valpar på Winnie, hehe. Tur i oturen att hon är för gammal försådana dumheter!
Men jag gillar att min hund är en så pass bra barnhund. Hon är inte så "på" som vissa hundar kan vara, hon hoppar inte upp på folk och hon pussas inte så mycket, samtidigt som hon är intresserad och ungar får göra vad de vill med henne utan att hon bryr sig. Sedan är hon lydig, men samtidigt aktiv. Inte lugn och "tråkig" som andra lydiga hundar kan vara.
Nej, vad ska man säga? I love my dog!

Jag börjar jobba om 2 timmar, så nu ska jag röja och packa ned någon flyttlåda, och sedan duscha innan jobbet. Winnie var så uppskattad av hundvakten så hon kommer bli påhälsad både ikväll och imorrn kväll när jag är på jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback