BÄST!

Sammanlagt var vi kanske 100 pers på kurser, uppdelat på tre distrikt. Nu är distrikten lite "konstiga", men det var folk både från värmland, dalarna och stockholm där iallafall. Vi var uppdelade i iallafall 7 lag med drygt 10 pers i varje, och vi hade femkamp, och sedan ett sång- och dansnummer på det som slutkläm. Och mitt lag vann! Vi är helt jävla bäst! TAck vare att jag hjulade i refrängen på uppträdandet, I´m the fucking best! Folk trodde jag var gymnast, haha. Lite gamla takter från mellan och högstadiet sitter i! Dock var jag ingen gymnast, det var mer ett fritidsintresse att hjula, stå på huvudet och slänga sig runt stångar. Men skitsamma, vi VANN! 

Nu packar jag porslin och dansar till Johnny Cash och Elvis i köket, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback