Brinn för i helvete, brinn!

Jag såg de jag inte ville se idag. Och som jag sagt innan, jag är ingen hatisk person, men när jag ser henne.. då i helvete kokar det inom mig! Hur fan kan en människa göra så? Vad fan har hon i skallen? Nej usch...
Nej, brinna i helvetet är vad hon kan göra. Så gör man inte!
Det värsta av allt är att jag tycker om honom på någon vis ännu, för trots allt, han gjorde inget fel. Jag hade ju inte sagt vad jag kände så hur kunde han veta.
Det är det som bränner mest av allt.

Jävla helvete. Nej, jag vill gärna slippa se de där människorna tills jag har "läkt" ordentligt. För nu mår jag så jävla dåligt och mår illa varje gång jag ser dem, och jag gillar det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback