Dagens outfit

Man ska vara snygg när man matar kaniner!
Pannlampa, tights/långkalsonger, jacka, strumpot högt upp, skor med målarfärg på osv osv, jävligt snyggt helt enkelt! Tur att grannarna sover :P
Imorrn ska jag ta itu med min hall också. Nu är köket hyfsat iordning, och vardagsrummet. Nöjd med dagsverket :) Hann med att laga lite finmat också, fläskkotletter med nån klyftpotatisblandning eller vad man ska kalla det, potatis, zuccini, soltorkade tomater och champinjoner, gott var det iallafall!
Alex och Akita var här och hämtade lite tomkartonger också, så jag passade på att bju Alex på mat, tror hon tyckte det var gott iallafall ;)
Winnie och Akita härjade, Akita lärde sig att leka med en boll hyfsat
Kaninerna fick lite morötter och vitkål, det uppskattades :) Ser ut att vara massor, men det blev inte så mycket var, det blir mycket när man har tio stycken som vill ha :P Två morotsbitar och ett vitkålsblad var
Så här blev det i köket, ska bli sååå skönt när jag får riva ut allt och bygga bytt. Diggar inte riktigt golvet :P 3 + 1 stol, jag vet. Ska köpa nya när jag vet hur jag vill ha köket. Börjar få lite idéer, men ännu är det inte klart i skallen.
Kikade på "Berg flyttar in" nyss, med Gunde! Riktigt rolig när man känner igen omgivningarna :)
Nu ska jag sova så jag hinner fixa lite innan jag börjar jobba imorrn em, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback