Friday

Idag är jag seg, men har tänkt komma igång snart. Idag ska det städas och packas hade jag tänkt!
Tänkte slänga in bilder på klänningen, älskar knapparna i ryggen!
På måndag får jag tillträde till huset också. Längtar! Har massa ideer hur det ska renoveras, inredas osv.. Ska bli så kul! Och att kunna pyssla med djuren på sin EGEN gård, det ska bli helt jävla fucking underbart.
Tula kommer hit snart och ska hjälpa mig packa, kan behövas, har fortfarande inte packat alls :P 

Diskade "lite" mat och vattenskålar i förrgår. Det var både från kaninerna "där borta" och från utställningen i helgen, blev några stycken :P 14 ikeaskålar och 10 småskålar om jag minns rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback