Fullt upp!

Ja, inte har man varit så värst ledig på sin lediga dag inte! Övningskörde i förmiddags, sedan var jag in på konsum och handlade lite grejer till lunchen, sedan drog jag med mig Karro hem. Det blev kassler och ananas i ugnen, med ost på och grönsaker osv, skitgott!
Sedan kom Camilla hit, och efter en stund drog vi och handlade. Fick ihop en överfull kundvagn = 6 fulla konsumpåsar! Genomsökte nästan varje hylla, höhö. Men nu har jag mat så jag överlever ett bra tag!
Sedan var vi hem och hävde in allt i skåp osv, sedan tog vi med oss T och fikade på håkis. Gott! Sedan lämnade vi av henne och hämtade sonen istället, sedan drog vi hem hit och drack kaffe, filip och åsa kom hit också.
Så jag är nöjd med dagen! Mycket trevligt!

Nu ska jag mata och rasta djur och sen krypa i säng, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback