Fyndat!

Jag hade körlektion runt lunch, sedan var jag till jobbet och fixade ledigt de helger jag vill ha ledigt (Tierp 23  okt och Karlstad 13 nov, here I come!)  sedan gick jag hem och råkade gå förbi kollektion, och såg att de hade 70% rabatt! då var jag ju tvungen att gå in :) Hittade en klänning och en tunika som jag köpte, och ett par tight, de var dock inte på rea. Istället 1157 som det skulle ha kostat så gav jag bara 388,40! Jag älskar rea!
Klänningen kostade 699 egentligen, har aldrig ägt en sån "dyr" klänning. Och massa fina detaljer på, helt underbar. Ska försöka ta kort sedan och visa :) 

Nu ska jag och Winnie dra iväg och städa kaninburar :) Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback