Halkis!

Japp, idag var det halkbanan! Det var skitkul! Och gick bra :) Sedan kom jag hem, andades lite, sen duschade och nu ska jag ge mig iväg till jobbet. 

Får nog hem Lupus snart framöver också, Anna börjar få lite fullt i burarna hemma (vi har köpt honom tillsammans). Det har ioförsig jag med, är en bur kort för Urban och Unok hade behövt flytta isär, men wtf, jag har plats! Kan nog lyckas fixa 2 extraburar :) Ska röja upp i garaget någon dag, där kan jag fixa några boxar av kompostgaller iallafall.

Fina fina Lupus, en viltgrå hane på 94,5p. Överlevare från LU-raset. En kissråtta enligt Anna, men det var Eskil med, men han har inte kissat på mig en enda gång, gissar på att hon är en bättre måltavla, hehe. 

Nej, nu ska det jobbas några få timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback