Hemma!

Nu är jag äntligen hemma. Eller ja, kom hem för en timme sen drygt. Hade 82 inlägg på bloglovin att ta igen, så det har jag gjort. Vi var in på Ikea på vägen hem, mitt billigaste Ikeabesök någonsin! Köpte tyg som jag ska klä om kökssoffan med, typ 130 värmeljus och en klädrulle, allt gick på 150 spänn. Det brukar bli tusenlappar annars. To även med mig lite kökskatalogen hem, så nu börjar jag få lite idéer om köket. Kommer bli så bra! Var lite sugen på röda köksluckor, men är rädd för att man kommer tröttna. Jag har trots allt ett gammalt hus (byggnadsår 1909) så dt blir nog lite för "modernt" i mitt hus också tror jag.
Kommer nån bild sedan, men nu ska jag börja packa grejer som en galning. Flytt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback