KLAAR!

Lägenheten är färdigstädad, gud så ofattbart skönt! Besiktning imorrn, spännande spännande! Men jag tyckte jag var noggrann så det ska nog gå bra. Kom ihåg fläktfiltret på köksfläkten som jag glömde göra ren i förra lägenheten, så det blir nog bra det där. Körlektionen var skitkul!
Körde en slalombana eller vad man ska kalla det. Man körde slalom mellan koner, vände, och körde slalom igen. Sedan skulle man köra så fort som möjligt, skitkul! Man skulle klara banan på under 40 sek, och jag klarade på 38 flera gånger. Körlärarn tyckte inte vi behövde öva något mer, men vi ska kanske köra imorrn "för säkerhets skull". Det är ju bara en i gruppen som får köra banan, men man vet aldrig om de blir jag, de märks. Om hela halkbanan är så kul som jag tyckte detta var så ser jag verkligen fram emot torsdag! 

Nu ska jag dra till jobbet och lämna igen en film. Ska hämta städgrejerna sen när s slutat jobba, sedan ska vi kanske flytta kaninburarna, märks om vi orkar :) 

Winnie med sin stackars baktass fick en "längre" promenad i dag, cirka 10 minuter. Träffade ett par skittrevliga grannar som hälsade oss välkomna, sånt är kul :)
Tyckte Winnie behövde röra på sig lite, hon gillar inte att skita på gården. Och skiten måste ju komma ut!
Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback