Körskoledags

Nu ska jag dra till körskolan. Ska träna lite teori innan jag ska ut och köra, ska köra en övningsbana idag inför halkbanan, för på torsdag är det dags!
Fick även ett spännande brev hem igår, innehållandes tid för uppskrivning och uppkörning!!
När det blir, ja, det får ni se! 

Vaknade inte förrän tolv idag trots att jag ställt klockan på åtta, jävla skit.
Men men, jag och Sören har hunnit tömma förrådet och lite grejer som var kvar i lägenheten, så efter att jag kört ska jag dra och städa resten, ringde stiftelsen förut och bokade in besiktning inför i morrn, så klockan 10 imorgon förmiddag är det dags. Funderar på att säga till mamma att ringa och väcka mig på morgonen. Denna kroniska trötthet är inte kul kan jag lova! Jag får sån ångest varje gång jag vaknar för sent, även fast jag har alarmet på, så tar jag mig inte upp. Sätter på snos, somnar om. Sedan ringer den var femte minut. Men tar jag mig upp? Nej då.
Suck, inte kul alls! Jag vill inte sova bort hela dagarna. Tur att jag jobbar i stort sett bara kvällar, då kommer jag nte försent till jobbet iallafall, och det är väl viktigast.
Fuck fritid, sova och jobba är det enda man har tid med.

Jaja, jag ska som sagt städa klart sen, och sen när S slutat jobbet så ska vi köra bort städgrejerna, och kanske flytta någon kaninbur, om det inte är allt för regnigt. Vi får se!
Nu ska jag dra mig mot körskolan. Förhoppningsvis snart körkort, fuck yea!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback