Riktigt!

Nu har mitt riktiga internet börjat fungera igen! Så jävla skönt! Har haft Camilla på besök på eftermiddan, och jag förbannar mig själv lite. Inte förrän NU, efter valet har jag börjat bli lite intresserad av politiken. Fyfan, har en klump i magen över de där Sverigedemokraterna. Kolla bara på klippen nedan, och det är en LEDANDE sverigedemokrat i Filipstad. Okej, nu är väl inte Filipstad största stället på jorden och de är väl som de är där, men han är ändå ledande, hur är resten då, de som är under honom?
"Vi vill bevara Svenska traditioner som fornminnen, julafton och midsommarafton". Vad kan invandrarna göra åt det? slå sönder våra fornminnen, våldsgästa oss när vi firar jul och midsommar? Kom igen nu...
Nej, just denna verkar då inte vara den vettigaste.
Nu ska jag försöka få lite ordning här i huset. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback