Sleten

Igår var var, hör och häpna, ledig en fredagkväll! Det var vi tvungna att fira. Jag lagade till älgskavsgryta som jag, Sara och Josse åt och drack vin till, supergott! Sedan hade vi lite förfest här hemma i röran, innan vi drog på Selins. Blev en väldigt trevlig kväll :)
Nu ska jag börja göra mig klar för jobbet, funderar på om jag orkar med Dido ikväll också? Första gången på evigheter ju! Men då måste hem och byta om och ut med hunden när jag slutat jobbet... Hmm.. Vi får se hur kvällen slutar!

Kommentarer
Sofie säger:

Hahaha, vem fan va inte sleten igår. Fy fan segt natten gick, trodde aldrig att jag skulle få sluta jobba! :P Men det va lätt värt det:D

2010-09-28 | 00:39:09
Bloggadress: http://soooooooofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback