Slutkörd.

Idag har jag haft fullt upp. 10 skulle vi mötas vid huset för "besiktning", och det såg fint ut! Tjoho, fick en sån där stor studsmatta också, helt perfekt! De skulle slänga den annars, och jag hade ändå tänkt köpa en sån, så det var välkommet! Så jävla sköj med studsmatta :)
Sedan var vi till banken och jag tror jag skrev på tusen papper.. Men nu är huset MITT! Bara mitt! Helt jävla underbart :) Längtar till helgen när jag kan börja flytta in.

Sedan mötte jag Sara på hemvägen och vi drog till Selins och åt lunch, var ju tvungen att fira mitt husköp :)
Sedan tog jag det lugnt en liten stund, innan jag fixade hundgodis och drog på hundkurs. Winnie skötte sig super! Hon har lite svårt med slalomen ännu, men de kommer :) Filmade när vi gjorde "boxen", men jag orkar inte lägga in bilder och filmer nu, så de får bli på ons/tors. Sedan när kursen var slut så var det full rulle! Medans jag väntade på bussen så släppte Madde ut alla sina hundar, plus att det var en annan tjej där också, så sammanlagt 7 hundar sprang och härjade! 

När jag kom hem var det bara att plocka ihop Winnies grejer och dra till Annelie och lämna henne, där ska hon bo i två dagar :) Sedan hem och hämta kaninmat, lämna nyckel till Sara som ska vara kaninvakt, mata kaniner och sedan har jag packat inför imorgon. 

Nu ska jag äta minipizza och sedan sova. Imorgon bär det av till Arboga med jobbet! Bo på hotell blir grejer det :) Tänkte säga att jag inte bott på hotell på evigheter, men nu kom jag bo att jag gjorde ju faktskt det i Tyskland i december. Men det ska bli skönt med hotell :) 

Ska bli så skönt att sova, jag stupar snart. Men åh, längtar till mitt hus! Ska fixa och måla garderoben/klädkammaren först och främst, och sovrummet, sedan får vi se vad som blir nästa projekt. Det är lite halvskabbiga tapeter överallt så så småningom ska allt göras om. Hallen ska jag föröska få gjort rätt snabbt också, för den är knallgul :P

Nej, tack och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback