Tisdag natt

ska precis till att slänga mig i säng. Har visst glömt att uppdatera på några dagar! Jaja, jag är trött, jag har fullt upp. Imorgon är jag dock ledig, förutom en körlektion, sedan blir det nog lunch med Camilla.
Enda dagen på hela veckan jag är ledig.
Det råkade bli Dido i lördags också, och det var kul som fan kan jag lova! Hamnade på efterfest i Skålö och var uppe till 6 på morgonkvisten (sista stående, woho!) och gick upp 10, kan lova att det var lite hårt att jobba på kvällen. Menmen, sånt som händer, man är bara ung en gång!
Väldigt trevlig och rolig helg iallafall.

Kände för att förnya mig lite och har tagit bort alla piercingar, nu är det bara naveln och tungan kvar. Kan lova att det känna naket och ovant, den ena har jag haft i nästan 2 år. Men det går att sätta i igen som tur är, den har ju trots allt en funktion så det kan vara bra att ha möjligheten att sätta i den ;) 

Började iallafall dagen med att försöka vakna,sedan kom det en försäkringsgubbe och kikade på huset, sedan var Camilla hit på kaffe, sedan hade jag körlektion, handlade, lagade mat, duschade, åt mat, drog till jobbet. bäst att utnyttja all vaken tid! Imorrn ska jag försöka mig på att röja i huset. Blir tyvärr inte mycket gjort när man är trött och orkeslös.  

Nej, nu ska det sovas! Har varit helt trött och slut hela dagen, hoppas morgondagen blir en bättre dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback