Träning

Köpte lite kantareller på Konsum nu, så snart ska jag och Wimsan ut och träna. Min hund ska må bra även om jag inte gör det :)
För övrigt så håller jag på och tvättar idag, skönt att få rena kläder! Det har inte funnits några lediga tvättider när jag varit ledig senaste tiden, så jag har fått leta lååångt in i garderoben efter rena strumpor och trosor. Gud så skönt det ska bli med egen tvättmaskin. Bara två dagar kvar! Dock kan jag inte flytta in förrän om typ en vecka, får tillträde på måndag men då på eftermiddagen ska jag iväg på hundkurs, sedan är jag borta med jobbet och ska bo på hotell osv (party!) tis-ons, sedan jobbar jag kväll tors-sön. Och liksom, vem kan hjälpa en flytta på en vardagsförmiddag? Inte så många. Men S var ledig på helgen, så han kunde nog hjälpa mig på helgen, så då ska de förhoppningsvis flyttas. 

Får se om det blir någon utgång ikväll. Känner mig inte riktigt på humör, men samtidigt känns det som att jag behöver piggas upp. Och hey, jag fyller ju faktiskt år imorrn. Är 21 något att fira? Jaja, kan ju iallafall fira att jag är husägare om 2 dagar! får se hur det blir. Annars kanske jag skulle vara hundvakt åt Alex valp, men jag vet inte om jag orkar "valpsäkra" lägenheten och städa överallt. Ser ut som ett riktigt helvete här om jag ska vara helt brutalt ärlig, plus att då lär ju alla mattor bort osv eftersom hon inte är helt rumsren. Men vi får se. Först ska jag ner i tvättstugan en sväng till, sedan ut och träna Winnie, sedan får vi se om de blir städning.

Jag säger som jag sagt förut, Winnie är solen i mitt liv, hon håller mitt huvud över vattenytan när det behövs som mest! Att ett djur kan göra så mycket?
För att inte tala om kaninerna. Jag får ett lyckorus i kroppen varje gång jag pysslar med dem, helt jävla underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback