Utan anmärkning!

Lägenheten besiktigad utan anmärkning! Fan vad bra jag är på att städa! Sedan drog jag bort till S och röjde ur kaninburarna, och han drog och hämtade kärra, sedan hävde vi och lyfte! Så nu är alla kaniner (10 st) hemma igen, skönt! Ska snart ge mig ut och stötta upp burarna, då marken inte var så rak, och sedan häva i spån , hö och kaniner. SEN kan jag börja röja här inne i huset.
Förresten så var jag sådär supersmart och lyckades tappa en färgburk rakt i backen, en full och helt ny färgburk. Men tur i oturen, den landade med botten upp, så det rann knappt ur något. Och ännu mer tur i oturen, så hade jag en tom färgburk som det varit samma färg i, så det var bara att hälla över. Nice. 

Nej, nu ska jag ge mig ut och slita och släpa, ska försöka fixa bild sedan, har äntligen hittat kamerasladden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback