wtf

Jag vill inte rösta på Sverigedemokraterna! Tycker de låter jävligt "läskiga" om man läser sådant som de sagt.
Visst, jag tycker vi ska begränsa invandringen lite, och låta de som kommer in i Sverige stanna kvar istället för att kasta ut dem. Tycker jävligt synd om de som kommer hit och bor här i 2-3 år, ungarna börjar skolan, lär sig språket, får kompisar, och sedan blir de utkastade? Helt jävla sjukt.
Ingen aning om vad jag vill rösta på.
Kristdemokraterna känns ju inte så aktuellt, och inte moderaterna heller, och de var de tre partierna jag matchade mest med, haha!

Nej, vi får  väl se vad det blir, nu ska jag duscha och sedan dra mig mot Selins. Hej svejs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback