Ägg!

Nu ska jag koka ägg för typ, första gången. Jag tycker inte om ägg egentligen, men det är ju nyttig och lättlagad mat så jag ska fan lära mig :P Har ju ätit omelett i typ ett år, och det har gått hyfsat :) Har dock inte ätit kokt ägg sedan jag flyttade hemifrån, alltså snart 6 år sedan. Och då åt jag bara äggvitan på kokta ägg, med massa salt. Men nu har jag gett mig fan på att jag ska äta gulan också, om jag så ska svälja den hel!
Men fan vad pinsamt det känns, att jag inte ens kan koka ägg, jag som anser mig vara jävligt duktig på att laga mat annars! Men men som sagt, jag gillar inte ägg så jag har inte haft någon anledning att koka ägg heller :) 

Sedan är jag fortfarande så jävla glad! Dåligt samvete också eftersom jag gjort någon ledsen, menmen, saker och ting blir inte riktigt som man tänkt, men som sagt - jag är glad! Vårkänslor deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback