Almost

Nästan bestämt, lutar åt att jag åker till Värmland i helgen! Nu har jag fixat så Sara matar alla djur åt mig på lördag, skönt! Så nu kan jag vara borta hela helgen om jag vill :)
Åh, jag är så glad! Vet inte om det beror på våren, på kaninungarna, på att jag ska ha trevligt sällskap i helgen, på att jag förmodlien får semester de två veckor jag vill ha, ingen jävla aning, men superglad är jag!
Har dessutom lyckats fixa ledigt från jobbet hela helgen när Robin och Danne har hemkostfest, kommer ju bli gigantiskt! 129 per anmäla som kommer, 93 kommer kanske, wonderful! 

Nu ska jag diska lite medan jag väntar på att min mat blir klar, pommes och chickennuggets! Lat idag, man får vara det ibland också :)

GLAAAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback