Alone

Jupp, nu är jag ensam för första gången sedan i onsdags eftermiddag. Känns väldigt konstigt! Och tomt... Men han kommer tillbaka ikväll så jag behöver bara vara ensam tills jag åker till jobbet :) 
Fattar inte hur det blir till veckan när han åker iväg för att jobba.. Usch! 
Nej, jag fattar inte hur jag kan ha turen att ha träffat en så jävla underbar människa, igår skrev jag till honom på skoj när jag var på jobbet att "när jag kommer hem förväntar jag mig en lyxmiddag". Det blev ingen lyxmiddag men det stod tacos på bordet när jag slutat jobbet ;) Så sött!
Jag har känt honom så jävla länge, typ 12-13 år, och alltid tyckt bra om honom men aldrig trott att han velat ha mig, men de ville han! Lever i ett sånt jävla lyckorus nu så ni som hoppas på klagomål och sura miner i bloggen kan glömma det ett bra tag :D 

Nej, nu ska jag sluta skryta om min underbara man, nu ska jag baka bröd för att göra något fint åt honom också. Happy times! 

Hade två påskkärringar på besök förut, tur jag hade köpt hem lite godis efter paniken i torsdags! När jag och Peter (oh no, jag skrev ut namnet!) var och handlade på Ica så frågade han om jag inte skulle köpa med lite godis ifall jag fick besök av påskkärringar och gubbar. Man jag sa "Äsch, det kommer inga sådana i Vansbro, jag har aldrig fått besök av någon under alla de år jag bott här!". Det gick ju bra med det, typ 2 timmar senare fick vi besök av en påskkärring och gubbe. Som tur var hade vi köpt en påse M&M kvällen innan som vi inte ätit
, så jag delade upp den och gav till dom :P Sedan köpte jag lite chokladbitar och klubbor igår när jag slutat jobbet, ifall jag skulle få besök av fler. Så nu har jag fyra påskteckningar som pryder kylskåpet. Sött! ska vara mer förberedd nästa år :P 



Winnie som en lliten valpusling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback