Lilla Korven!

Upptäckte precis att min lilla korv inte är utställningsbar, han har förfan ingen svans? Baaarbie! Jaja, inte så konstigt kanske när hon bet hjäl två ungar, inte så förvånande att en saknar svans. Har gjort en första koll på könen också, tror att Svullo är en hona och Korven en hane.

Och jag tycker fortfarande att de som är anonyma och kommenterar är fega kräk, om det nu bara är en "enkel fråga" så är det väl inte så svårt att berätta vem man är? Men såklart, jag sitter ju bara och ljuger här, jag är inte alls lycklig, jag sitter bara och gråter hela dagarna för att jag är så usel och ingen tycker om mig, buhu. Eller inte ;) 
Nej, de anonyma som kommenterar, om ni berättar vilka ni är så kan ni få veta hela jävla historien, jag skriver ju inte ut precis allt här? Suck..

Kommentarer
Anonym säger:

Fega kräk? Hm ja så kan man ju se det. Som sagt så var det bara en enkel fråga vem din såkallade "pojkvän" var, trodde inte att man skulle behöva skämmas över att säga vem det är. Vet han att ni är tillsammans? På hans relationstatus på facebook står det singel?

2011-04-19 | 13:02:20
Anonym säger:

jag håller fullkomligt med personen ovan, att i själva verket inte våga berätta vems en egna pojkvän är, verkar ju inte alls vara ett seriöst förhållande...Strange??

2011-04-19 | 13:17:27
Cicci säger:

lustigt att somliga personer inte har bättre saker för sig en att spekulera i vem som träffar vem... Och så inte ens våga skriva vem man är..

Kram på dig Lina! :)

2011-04-20 | 11:58:24
Bloggadress: http://ragerasbasta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback