Onsdag

På bra humör idag med! Bara en jobbkväll kvar nu också, sen är jag ledig hela helgen! Till helgen så ska jag få besök av lite värmlänningar, eller så åker jag dit. Ska bli skitkul! Eller ja, egentligen är det min brorsas kompisar ;) Min brors bästa tjejkompis (och hennes äkta man, som jag för övrigt gick i samma klass som i nian) och min brors bästa killkompis. Jättetrevliga människor! Har inte sett dem på jag vet inte hur länge...
Så det ska bli riktigt jävla kul!

Igår hjälpe jag Svullo att öppna ögonen. Korven vill dock inte öppna än. Svullos kunde jag öppna för hans var igenvarade, vilket de kan bli om de öppnar sent, men Korven har inte en tendens till att öppna, och man kan ju inte rycka isär ögonlocken :/ Menmen, han är ju så liten, han kommer han med! 15 dagar idag, tiden går snabbt!
Svullo är fortfarande nästan dubbelt så stor som Korven, han är gigantiskt!
Men Korven är pigg och livlig och har bra hull han också, så jag är icke orolig :) 

Nu ska jag ut och titta till mina rackare en sista gång, sen slänga mig i säng och sova :) Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback