Snart så!

Blev senare än vad jag tänkt för det tog evigheter vid macken förut, för jag hade fått för mig att tvätta bilen, synd att det var många som fått för sig samma sak, tog säkert en timme. Sedan in på systemet och Ica, sen kom jag hem och kunde börja städa! Så nu är 12 burfack städade, och Barbie och ungarna har fått flytta till den största buren som är 140x60 typ.
Sedan har alla fått massa nytt hö. Borde städa boxen också, men det hinns inte idag, sedan har jag inte nog med sopsäckar till det heller. Dom verkade då nöjda nu när de fick hö, pellets, morot och vatten!
Sedan har jag såklart städat kattlådan och gett kissen massa mat så hon klarar sig tills Sara kommer hit :) Tror dock hon skulle sova här inatt också? Jaja, det visar sig! 

Nu ska jag slänga mig i duschen, sminka mig och packa ihop lite grejer till mig och Winnie, sedan sticker vi! Mamma skulle bju på mat när jag kom till Sörby, sen får vi se om det blir xär idag :)


Utefacken städade. Ena dörren ser jävligt sned ut, kanske den är också. I dont care!



Svullo tog en promenad ute vid mammsen, sötast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback