Sociala måndagen

Igår var jag faktiskt jävligt social för en gångs skull. Började med att Camilla har hit efter lunch och drack kaffe, vi satt ute på trappen och njöt av solen :) Sedan kom Sara hit och vi gick en vända med Winnie och köpte glass på macken, sen träffade vi på Bejjan och satt och snackade med henne en stund. Sedan skjutsade jag Sara till stallet, och när jag kom hem därifrån så drog jag och hälsade på världens bästa Emma som jag inte sett på evigheter! Så skönt att hon mår bra nu :) Sedan åkte jag från Emma till Smedbergsskolan och hämtade Tina och satt hemma hos henne och pratade ett tag, kom hem strax efter nio typ, snackade lite med Sara innan jag fick Norgesamtal ;) 

Jisses, så mycket besök brukar jag aldrig få tummen ut och göra. Menmen, man blir glad av solen! Nu väntar jag på att Madde och Linus ska komma hit och hämta studsmattan de ska köpa av mig. Tänkte ha kvar den först för studsmattor är ju roliga som fan, men sen kom jag på, jag är fan 22 år snart och så jävla roligt är det inte. Kan vara kul någon gång ibland men nja, inte så jävla kul. Inte att hoppa själv. Onödigt att den tar en massa plats här hemma!
Tina har ju en studsmatta, kan dra dit om jag vill hoppa :P 

Nej, nu ska jag ta tag i städningen igen. Och ni anonyma som kommenterar kan ju låta bli att vara anonyma så kanske ni får svar på era frågor, era fega jävlar ;) Eller rent utav maila, min mailadress är inte så jävla avancerad, [email protected]. Mitt nummer finns på eniro också, det är inte hemligt, bara att ringa :) 



Kommentarer
Anonym säger:

Det var ju bara en enkel fråga om du hade en pojkvän, eller vem han är? Om man har ett seriöst förhållande så skäms man väl inte för att berätta vem det är? :)

2011-04-19 | 12:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback