Underbara onsdag!

Började dagen med att ge kaninerna vatten och hö, sedan städa och skura kattlådan ordentligt, sen hem till Tina och alla ungar (tror jag väntar några år med det där, puh!) och sen när jag kom hem fick jag besök av Madde och Sandra som köpte en navelpiercing och drack kaffe i solen, gött!
Nu funderar jag på vad jag ska hitta på. Borde diska med det känns, surprise surprise, inte så värst roligt. Jaja. Ned på Ica och handla lite först iallafall.
Jag var på Kox In innan jag åkte till Tina och handlade lite presenter till Johannas lilla skrutt Josephine också, hade tänkt svänga in vid henne imorrn på fm när jag och Peter åker till Värmland, har aldrig träffat Johannas nytillskott :) Sedan köpte jag såklart en liten present till storasyster Joline också :) Hoppas de blir uppskattade! 

Nej, ner och handla sa vi ja! Lägger in en bild på mina rabarber från igår, de börjar se ut som rabarber! Det är en skitstor rabarberbuske, jag ser frame mot en massa rabarberpaj med vaniljsås i sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback