V-kullen 4v

Mina småskitar börjar bli stora! Tror bägge två är honor, de var lite kletiga bak nu (kaninungar blir lite dåliga i magen när de börjar äta fast föda) så de gick inte så bra att se nu, men för några dagar sedan såg bägge två ut som honor. Så nu måste jag komma på namn på V åt dem. Funderar på om jag ska ta fula eller fina namn, på bokstaven V kan man ju gå åt bägge hållen liksom :P Vera, Veronika och Vibeka är ju lite mer "fula" namn, inte fula i sig, men inte det första man tänker sig på en kanin. Och Viva, Vilma och Vega är mer åt "finare" hållet. Jaja, får se vad det blir! 

Sedan får ju Anna ungar på lördag eller söndag, det blir spännande! Hoppas hon klarar dem denna gången.

Sedan måste jag ju säga att... Idag är jag glad, för idag är det ONSDAG! Och idag kommer min mysgubbe hem och kramas med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback