VÅR!

Så jävla gött väder ute, även om de inte är sol, det är varmt och SNÖN ÄR NÄSTAN BORTA! Och det bästa av allt, jag blev nerpissad av en kaninunge idag! Lilla korven som kissade ner mig, en busig rackare som är helt tokvild, vill inte sitta stilla! De är elva dagar idag och har inte öppnat ögonen än, men det är på gång. Vägde dem igår, då vägde Korven 57g och Svullot 101g. Lite skillnad ja!

Och ja just ja, de har fått namn tills jag kan se kön på dem - Svullo och Korven! Sedan ska de heta något på V/W :)


Nu ska jag slänga mig i duschen, kaninkiss full hela benen, inte fräscht :) Jag slapp att bli kissad i ansiktet iallafall, det brukar kaninungar ha en tendens att göra när man kollar kön på dem. En gång blev jag kissad i munnen, glamoröst liv att vara kaninuppfödare!


Svullo och Korven, ingen storleksskillnad alls va? Och ja, de sitter exakt liakdant på bilden så det är ingen som sträcker ut sig mer än den andre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback