WOHO!

Fan, jag fick nästan hälften av lönen kvar efter att alla räkningar, huslån, amorteringar, ved osv är betalt, GÖTT! Förra månaden hade jag liksom 2000 kvar, inte lika gött! Men denna månad blir lite goare, ska slå till och köpa en grill på torsdag när vi ska ner till Karlstad, varit så jävla grillsugen!
Det blir en rolig tur, Sörby, xär, och karlstadtrakten, woho! Värmland runt :) Jaja, det blir nog trevligt, ska försöka få med oss en kärra från Vansbro och ta med trädgårdmöbeln som min morfar snickrat hem hit, den fick jag av min mor för 3 år sedan när jag och mitt ex flyttade till hus, en jävla tur i oturen att vi aldrig fick tummen ur och flyttade den då! Denn är världens finaste, tunna ribbor, robusta och stora möbler och inga armstöd, jag hatar armstöd på utemöbler! 


Bild på min fina grill, haha! Den ska jag slå sönder i sommar en vacker dag när jag är arg på något, gud så gött de ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback