Woho!

Tro fan jag är världens mest lyckligt lottade just nu! Har hittat en karl som frivilligt städar! Han erbjöd sig att städa medans jag diskade och lagade mat, så nu är hela huset dammtorkat, dammsuget och skurat, såå skönt! Och det vet jag att abolut inte alla karlar gör, de flesta har svårt att få tummen ur ;) 
Nu ska vi äta den goda maten som jag lagat. Potatisgratäng, marinerat älgkött och tomatsallad med purjolök och lime, mums!

Tjoho så glad jag är!

Undra om jag hade besök i buskarna igår? ;)

Kommentarer
emma säger:

ja de va iaf 4-5 st som smög runt där när ja cykla förbi igår kväll

2011-04-21 | 17:27:53
Carola säger:

hehe ja fan jag låg där själv och spana :P

2011-04-25 | 08:48:23
Bloggadress: http://www.123minsida.se/carolaknudsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback