Baddag + sugen

Jahapp, tis-ons jobbade jag dubbeldag, 9.30-13.30 på Sportältet, 16-22 på OK, något slut! Men inte fick jag vila idag, idag så hade jag lovat Tintin att vi skulle till Aqua-Nova och bada, så idag vid lunch så åkte jag, Tintin och Vilma mot Borlänge. Härjade och badade i flera timmar, sedan åkte vi till djurmagaziet och kikade, sedan till donken och åt innan vi åkte hem :)

Sedan har jag blivit grymt sugen på en till hund! Men vi får se hur det blir, ingen just nu iallafall. Men en sobelfärgad KHC, mums så vackra! Jag har bestämt mig för att dra ner på kaninerna rejält iallfall, har varit ett riktigt skitår med döda ungar, sjukdomar och inte det utfall på avkommorna som jag hade önskat, så jag har tappat sugen litegrann... Ska bara ha kvar de jag absolut hoppas och tror på, och ska försöka begränsa mig till max 10-12. Så det blir att sätta sig och skriva lista och bestämma mig någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback