HAPPY!

Så jävla gött! Fick mer lön från bägge jobben än vad jag trott jag skulle få! Och räkningarna var mindre än vanligt, woho!  Och Winnie skötte sig fintfint igår när vi mötte en skällande hund, hon sa inte ett knyst :) 
Örjan ser ut att ha mindre silverhår, och han ser suuuuperfin ut!
Och idag är andra dagen utan cigaretter! Eller ja, jag fuskade igår och tiggde en cigg, men det var inte ens gött, så det känns bra! Har inte varit speciellt sugen heller :) Dock snusar jag ju, och de ska jag göra ett tag till tills jag vill sluta med det också :)

Jaja, kände för att sprida lite glädje bara! Nu ska jag till Granngården och slösa lite pengar på kattmat till Luna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback