Paniiiik!

Imorse fick jag lite lätt panik. Åkte till Värmland igår och dumpade Winnie, jag jobbar dubbelt nu i två dagar och tycker synd om henne när hon bara ligger ensam hemma hela dagarna förutom promenad morgon, lunch och kväll, så ska inte en hund behöva ha det! Och hon har i stort sett slutat löpa så mamma tyckte hon kunde vara där :) Sov kvar där och skulle åka sju imorse för att hinna till jobbet på sporttältet halv tio. Vaknade i panik imorse och mobilen var helt död. Trodde klockan var typ 9! Men som tur var så var den bara 6, phu! Vågade dock inte lägga mig igen :) 

Så nu är arbetspass 1 avklarat, han hem med god marginal trots grötdimma halva vägen, såg typ 10m framför mig.
Nu ska jag mata kaninerna och mata mig själv, sedan bär det av till jobb nr 2 på macken :) 

Hade besök i butiken idag cokså :) Farfars bror var in med sin fru en sväng, och faster och kusin var in en stund senare, roligt! 

Och min stackars karl har skadat knät i Norge och slagit loss en flisa, så han är sjukskriven, men han kan ju inte köra hem när han har ont i knät... Får se hur det går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback