Nya gardiner

Idag har jag tagit mig i kragen och sytt nya köksgardiner!
Dock såg det ut såhär stor del av tiden:



Men till slut blev lillan trött och gick å la sig och sov, så till slut fick jag till det så här:

Kappan blev väl inte så jävla bra, vet inte om det är gardinen som är sne eller om det är gardinstången som hänger snett, säkert gardinen, haha! Jaja, bättre än julgardinerna som satt kvar där innan ;) 

Har städat ut julen lite mer  och tagit  bort min "frost" på halfönstret idag också :) 

Sedan har jag skottat massvis. Här ser ni synen som mötte mig imorse:
Liiite drygt! Har kvar att skotta fram tll vedboden, soptunnorna och kaninerna, men tror jag pulsar ikväll. Jag är kleeen!
Var då några decimeter på bilen! Men jag skottade bara fram bilen så att jag fick såpass fart att jag kunde göra ut, sen körde jag ned den mesta snön på uppfarten, mohaha! Är man klen med fibro så får man hitta andra lösningar :P 
Ni ser min vackra varningsskylt på bilen på bilden nedanför också ;)
Lyckades dessutom köra sönder ena bakskärmen i måndags när jag skulle hämta Camilla, backade in i en snödriva, smaaart! Ska besiktiga bilen denna månad också, tjoho!
Sedan var jag och handlade lite grädde och balsam (nice kombo!) och sen var jag hem till Camilla ochd rack kaffe, sen började jag sy. Och lagade mat där imellan.
Nu ska jag mata kaniner, duscha och slänga mig i säng, ska öppna på jobbet imorrn och de blir väl spännande med allt rallyfolk, jääätteroligt! Sedan är jag ledig på söndag iallafall :) 

Ha de bra, blev ett litet inlägg med bilder iallafall! Slänger in lite bilder på min apa/papegoja/iller/huligan med lite inslag av katt också

Kommentarer
veronica säger:

Fint att du kan aktivera katten så. Den va säkert nöjd med dagen. :)

2011-02-18 | 17:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback